Ik zie nog geen illustratie van de horecazaak waarvan ik een product wil bestellen. Kan ik hem wel bestellen?

Als de illustratie in de ‘te bestellen’ lijst staat, maar nog niet op de pagina van ‘alle illustraties’, kun je hem gewoon bestellen. We werken hard om de site up-to-date te houden, maar soms tekent de tekenaar zelfs sneller dan wij bijhouden! 😉

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling! Wat nu?

De kans is groot dat de mail in de spam-box is beland. Is je betaling uitgevoerd? Dan mag je erop rekenen dat je bestelling is ontvangen. Bij twijfel kun je altijd even contact opnemen via het contactformulier.

 

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Iedere bestelling die binnenkomt, wordt persoonlijk gemaakt. Dit wil zeggen dat we geen kant-en-klare voorraad hebben liggen maar per bestelling aan de slag gaan. We doen natuurlijk ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw item te maken, maar doordat we (gelukkig!) al heel veel fans hebben en de horeca flink steunen, kan dit even duren. Ga uit van maximaal drie weken, dan zal je zeker niet teleurgesteld worden.

Je ontvangt een mailtje wanneer jouw bestelling gereed is om verzonden te worden, of om afgehaald te worden.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaar is?

Supertof dat je hebt besteld! Je ontvangt een mailtje op het door jou doorgegeven emailadres wanneer je bestelling klaar is.

 

Ik mis mijn favoriete horecazaak! Wat nu?

Wij voegen uw suggesties natuurlijk graag toe aan het lijstje! Tip jouw favoriete zaak en vraag of de eigenaar ons mailt door middel van het contactformulier als hij of zij mee wil doen met dit initiatief

 

Ik ben ondernemer: mijn zaak staat er niet bij. Wat nu?

Goed dat je het aangeeft en leuk dat je interesse hebt. Uw zaak voegen we natuurlijk graag toe, daar wordt het lijstje alleen maar mooier van en we willen zoveel mogelijk horeca steunen! Meld je even aan via het contactformulier op onze website, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerd item besteld! Wat nu?

Stuur via het contactformulier hetgeen dat je besteld hebt, samen met je naam en ordernummer. Geef aan dat het hierbij gaat om een foute bestelling, dan gaan we deze voor je annuleren. Je krijgt het bedrag van aankoop binnen enkele werkdagen teruggestort. Vergeet natuurlijk niet opnieuw het gewenste product te bestellen! 🙂

 

Mogen er horecazaken meedoen buiten Leiden?

Nee helaas nog niet, maar dit willen wij snel veranderen! Zodra onze stichting iets meer van de grond is gekomen zijn onze ambities grenzeloos, maar het is voor nu toch écht een Leids initiatief.

 

Ik heb een fantastisch aanvullend idee voor jullie om je producten uit te breiden! (Of een ander idee…)

Wat geweldig dat je met ons meedenkt! Wij sluiten niet uit dat we ooit verder willen groeien als stichting, maar voor nu zijn we nog even overweldigd met alle support van jullie. Dit wil zeggen dat we het even onwijs druk hebben met hetgeen wat we nu doen. En dat willen we wel goed kunnen doen! Wellicht hebben we in de nabije toekomst meer ruimte voor aanvullende creatieve ideeën zoals die van jou, maar hou ze nu nog even vast!

 

Mag een sportclub zich ook aanmelden?

Supertof dat je met ons meedenkt en leuk dat je interesse hebt. Helaas is hier – door de huidige drukte met alleen hotels, restaurants en cafés – nog geen ruimte voor. Wat we nu doen, willen we zo goed mogelijk doen en daarom willen we ons voor nu nog volledig focussen op ons hoofddoel!

Heb je een idee of andere vraag? Laat het ons weten en wij nemen snel contact met je op.